Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Gaaaah!

Publicerad 2012-08-20 07:24:09 i

Jag fullständigt HATAR min hy i fejset! Finnar, blemmor, aldrig slät! Och vad jag än provar blir de aldrig bra:(

Nåväl, imorgon fyller min älskade man Jesper år! Vi firar bara hemma med mys och fika tror jag, jag jobbar dag så jag hinner hem och fixa:)

Noah har tagit över datorn, orkar inte med ett utbrott just nu, jag hoppas att kallelsen från BUP snart kommer...

I helgen ska jag jobba, med alla mina älskade arbetskamrater, det ska bli superkul! Jag älskar mitt jobb, att eventuellt släppa skulle bli svårt:(

Ha en skön dag/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela