Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Barn och ungdomspsykiatrin...

Publicerad 2012-08-11 07:11:33 i Allmänt

Jag ringde dom igår och förklarade läget med vår Noah, att han är så arg hela tiden, han slåss, "hotar" och mer därtill. Men bara för att jag rindge igår så har han "skött" sig... Men det känns ändå så bra att vi ska få komma dit och göra en mindre utredning för att se vad som kan vara på tok. Förhoppningsvis är han bara ledsen, det vore jobbigt om han skulle ha någon bokstavskombination, framförallt kommer jag skylla på mig själv... Även fast det inte är mitt fel, jag vet det, men som mamma känner jag mig skyldig i allt som rör mina barn...

Nåväl, idag är operation "avskräcka-Noah-från-polisen". Vi ska nämligen få träffa polisen, bara han och jag så han ser att polisen inte är fiender, utan våra vänner. Det är viktigt för mig att mina barn inte är rädda för lagens kämpe, utan att han ska få en fin kontakt och bild av polisen.

Vi ska även passa på att lämna in en korthållare som min syster hittat, så de skulle slippa åka till Nacka för att lämna den. Det vore kul om kvinnan fick tillbaka sin plånka=)

Nu dags för frulle och dusch!

Ha en bra dag allesammans!//Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela