Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

AJ!!!

Publicerad 2012-08-16 09:06:01 i Allmänt

I tisdags var jag på mitt älskade "SATS" och tränade, jag körde ett "bodypump" pass, och ställde mig denna gång lite i mitten, och såklart kom läraren och pillade på mig så jag skulle göra rätt, superskönt, jag gjorde inte allt rätt, men det ordnade till sig. Idag har jag fruktansvärd träningsvärk i låren, maj gaad, men då har jag i alla fall gjort nytta! På söndag blir det Yoga där nere, ska bli skönt!

Igår var jag ute med några arbetskompisar, jag går aldrig ut då jag ska jobba dagen efter, men jag börjar sent idag och jag drack mycket vatten, jag är så duktig, men jag var så otroligt trött så jag är glad att jag hade sällskap på pendeln hem, annars hade jag somnat, jag som alltid lägger mig tidigt, huvva! Jag sov till 07:30 idag så det var skönt! Hur mår jag idag då? Prima ballerina! Är inte det minsta bakis, men ser dock ut som om en atombomb slagit ner i mitt huvud, håret står åt alla håll och kanter, sminket är kvar haha..

Idag blir det att gå till jobbet tidigare då jag har en genomförandeplan att skriva ut och pilla på.

I helgen är jag ledig, men Jesper ska jobba lite extra på söndag, trist, men det löser sig alltid =) 

Nu är det strax dags för dusch och klä på kidsen för att lämna dom på förskolan!

Ha en bra dag allesammans! //L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela