Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Sämst sömn...

Publicerad 2012-04-22 06:42:31 i Allmänt

De senaste två nätterna har varit sämst! Jag har vaknat flera gånger och haft svårt att somna om, men trots det känner jag mig relativt utvilad när jag väl går upp.. Igår gick jag upp vid 06:30 och idag gick jag upp vid 06:00..

Idag jobbar Jesper mellan 12:00 och 18:00 så då har jag träning på "Sats" 15:30, jag ska gå på ett pass som heter "Shape", jag har sldrig varit på den klassen, men det är alltid kul att prova något nytt!

Igår frågade M mig om jag börjat märka av några biverkningar, och jag känner mig yrslig emellanåt, det är ganska jobbigt, jag hoppas att när jag är ute att andra inte ser det och tror att jag är en fylle-mamma eller att jag tagit något, för jag blir väldigt vinglig, eller det känns som det i alla fall.

Imorgon ska jag jobba kväll, jag verkligen älskar arbetsplatsen, all personal är underbar och alla boenden är bedårande, jag stortrivs! Det var länge sen jag kände mig "hemma" på en arbetsplats och jag hoppas jag blir fast efter mitt vikariat!

Nu ska jag surfa vidare och får väl lägga in ett inlägg sen efter passet för att säga hur det var!

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela