Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Paris!

Publicerad 2012-04-13 07:21:16 i Allmänt

Idag åker vi till Paris, det ska bli spännande, eftersom jag aldrig varit utomlands förr!!
Vi ska åka med Jespers bror L och hans flickvän J, det ska bli mysigt.
Vi har fått en karta över Paris med 13 punkter vi ska hinna besöka i helgen, jag får se hur mycket vi hinner med, eftersom vi ska hinna med lite shopping också.
Barnen blir idag hämtade av sin farmor och farfar D, så dom ska spendera helgen i Skåne, och på måndag kväll kommer dom hem till oss allihopa, det ska bli myyys!

Jag funderar på om jag ska tämma mobilen på foton så det blir många bilder att ta i Paris, får se vad jag hinner med, planet går 14:30 ca, och jag sitter här i bara morgonrocken och har inte börjat packa hehe :D

Bon Voyage!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela