Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Nya skor!

Publicerad 2012-04-26 19:06:02 i Allmänt


Japp, igår införskaffade jag dessa från "Eurosko", nedsatta från 1495:- till 499:-
Jag anväde dom på jobbet idag, och fick inte ont i fossingarna över huvud taget.
I mitt jobb går och står jag mycket så jag kände att jag bara var tvungen att ta tillfället i akt och slå till på dessa.
Dom är fruktanvärt fula, men gör susen!


Imorrn jobbar jag ett monsterpass från 0800-2100, men tiden går så fort att man inte märker att man jobbat så länge, sen trivs jag så sjukt bra att det inte gör något! Nackdelen är att jag inte får så mycket tid med familjen, men det är tur att dom har världens bästa pappa som tar hand om dom!

Nu ska jag slänga Lucas i ett bad, eller i badbaljan rättare sagt, då vi inte har ett badkar hehe

Ha en skön kväll!!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela