Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

"Google"

Publicerad 2012-04-23 07:54:26 i Allmänt

Jag bara älskar "google", man bara söker efter det man behöver veta, så får man förvisso en miljon olika svar, men ofta får man svar på problemen.

Jag läste min bipacksedel och där stod inget om sömnbesvär, men när jag "googlade" så hittade jag att det är många som har/haft sömnbesvär, det är ganska jobbigt att nästan hela natten ligga vaken, och det knasiga är att nästan alla har vaknat samma tider som mig... Jag får ta det med läkaren när hon ringer för att kolla läget...

Idag börjar jag jobba 15:00, så man har typ hela dagen ledig, men detta ger mig chansen till att "plugga" på lite på min delegering som jag hoppas jag lätt kan få, det skulle underlätta så sjukt mycket för mig och för alla andra jag jobbar med!

Imorgon har jag och Jesper varit gifta i 2 år, jag minns bröllopet som igår, tiden går sjukt fort.

Noah blir 5 och Lucas blir 3 i mitten på maj, ehm, hallååå! Dom var bebisar nyss! Vad har man nått för mål sedan man blev mamma? Jaaa, det kan jag ju fundera på i tusen år till, men jag är en person som lär mig av mina misstag. Jag anser att man måste få begå fel, många, då lär man sig som bäst, eller?

Nej nu ska jag klä på mig lite och sen får vi se vad dagen bjuder på!

Kramen!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-04-24 07:03:35

Vad du har uppnått som mål sedan du blev mamma? Jag kan rada upp många men nöjer mig med några :-)



* Du ger dina barn allt du kan (och lite mer därtill) och då menar jag kärlek, omtanke och tid.

* Du är en god kamrat som gärna hjälper andra mammor.

* Du är en glad och social mamma.

* Du är världens bästa mamma enligt dina barn - kolla själv :-)



Kram

/En annan mamma (Lisa)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela