Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Snor-gudinnan!

Publicerad 2011-09-11 06:23:14 i Allmänt

En sak bland alla saker av det värsta jag vet så är det bannemig att vara snorig!
Man kan inte andas med näsan vilket resulterar i att man måste andas med munnen, då blir det torrt och man nästintill kvävs då man måste svälja!
Jag hoppas att det snoriga snart går över, det skulle vara tacksamt!

Igår var jag och Noah hemma hos min bror och åt supergod middag, pasta med ost, bacon och löksås!
Noah åt bara pasta, men det är bättre än ingenting. Han hade nämligen "ont i nacken" och tog sig om magen.
Jag visade honom såklart var nacken var, trots att jag vet att han är medveten om att han vet var magen sitter...
MEN han pekade på höger sida av magen och sa att han hade ont bara där, :S HOPPAS INTE att hand blindtarm ska börja spöka, för jag vet hur jädra ont det gör!!!

Idag(även om det ff känns som natt) ska vi på kalas hos tjejerna L och C, Noah och L är ett radarpar när det kommer till att busa, och ibland är Noah kär i L och ibland i C, men även tjejernas kärlek kan variera när det kommer till Noah.
Är det det som kallas syskonskärlek när en kille har svårt att välja bland syskontjejer? :D


Här nedan kommer iaf bilder på barnens overaller samt vinterskor de ska få.
Overallen från "Kappahl" och skorna från "Brandos.se"!
Overallen är grå, men den bilden fanns inte på deras hemsida, men detta är en overall jag tipsar om!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela