Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Så trött!

Publicerad 2011-09-15 06:38:56 i Allmänt

Jag är riktigt trött, förstår fortfarande inte varför Noah vaknar så förbaskat tidigt på morgonen :/

Idag är jag ledig, tvättstugan är bokad, har boken som ska läsas ut till skolan (jag ogillar att läsa böcker, men kortare avsnitt går bra), sen ska jag försöka hinna städa också... Tur att jag kan hämta barnen lite senare än 15:00 idag.

Jag väntar just nu på en kallelse till min läkare, som jag faktiskt är lite förtjust i, som ska hjälpa mig att sluta röka!
Hon kanske hjälper mig att faktiskt hitta motivationen till att jag VILL. För just nu vill jag inte, men jag måste.
Vi får se hur det går helt enkelt...

Annars har inget alls hänt...

Ha en bra dag/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela