Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Feber, prov och jobb

Publicerad 2011-09-06 08:30:31 i Allmänt

Jag måste ha världens bästa jobb.
Alla gamla människor är ju för bedårande! Man blir så glad att det
uppskattar det lilla man gör för dom varje dag! MYS!

Jag skrev prov för en vecka sedan, jag blev helt paff när jag fick provet i handen,
ibland kan jag nämligen inte vara tyst varpå jag säger över hela klassrummet: "VA?! Vad är det här?!"
Flera vände sig mot mig, och såg lika frågande ut dom, vi började skratta, men alla skrev sitt bästa.
Det bästa, det var just det, läraren skrev att jag hade skrivit ett mycket bra prov och hade absolut ingenting hon ville att jag skulle ändra på eller komplettera med. Jag blev glad!

Jag börjar inse att jag är bra, jag pluggar heltid, jag jobbar extra, vi har två barn här hemma, som får all vår kärlek, även om det mesta av tiden just nu går ut på vad som vi anser är rätt och fel här hemma.
Min biologiska "pappa"; Jag har lyckats med det, som du aldrig kommer uppnå, jag är lycklig, och JAG KAN VISST!

Om ni undrar så har jag sedan ca ööuum.. ja många år tillbaka, en ny pappa, J, mamma gifte om sig, TACK GODE GUD! HAN är min pappa!


Huver som haver är Lucas hemma idag med lite feber, han kändes lite varm och snabb som jag är tog jag tempen och visst, någonting mellan 37,7 och 38,0, så idag blir det film hemma för hans del och hopp om att febern inte stiger =)

Nu ska jag göra lite kaffe till mig och fixa lite frukost åt lilleman så han får i sig något!

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-09-06 19:28:57

Vad glad jag blir när jag läser att du har insett hur duktig och bra du är som pluggar, jobbar x-a och är en kanonbra mamma till två barn och inte förglömma fru till din man :-)



Sträck på dig!!



Kram

/Lisa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela