Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mina älskade pojkar!

Publicerad 2011-10-23 17:04:04 i Allmänt



Mamma älskar er så mycket!!

Idag har jag varit helt död, den här kylan gör att hjärnan blir helt seg! Efter lunch sprang vi till "JC" för att köpa ett par jeans till mig, man får passa på när det finns i min size, vilket är den näst minsta storleken på deras egna fantastiska märke "Crocker" och "Crocker Pep!" Dom har ett par riktigt snygga Jeans där från "Diesel" men inte riktigt i min prisklass än, men det är ju rea snart igen HEHE!

Shit, jag är snart färdig Undersköterska, helt galet, men vilken skön resa det varit.
Om jag inte hinner få jobb så har jag sökt några kurser för att EVENTUELLT kunna läsa till sjuksyrra eller ambulansförare. Jag vill iaf inte jobba på ett ålderdomshem, hur söta dom än är och hur mycket jag än trivs och älskar mitt vik på hemtjänsten, så måste jag dels ha ett heltidsjobb och då vill jag helst vara på akuten på ett sjukhus, det tror jag passar mig bra :)

Nej nu måste jag förbereda middagen innan resten av den kommer hem med Jesper =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela