Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Trött idag!

Publicerad 2011-02-07 06:25:18 i Allmänt

Gick upp för en liten stund sen och är trött som attan idag.
Jag har jobbat sex dagar nu i förra veckan, dvs jag har inte ens öppnat boken till skolan så idag ska jag sitta läääänge med skolan!

Om en vecka har jag prov dessutom, isch.

Fick hem ett brev om jämställdhetsbonus från f-kassan också, hoppas vi får en slant, det skulle vara trevligt!

Annars har inte mycket hänt, jobbat, varit med barnen, lagat middag och sen sovit i princip.

Nu ska jag skutta ut i duschen så man blir människa innan dagis..

Ha en bra dag/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela