Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Prickar...

Publicerad 2011-02-15 20:56:48 i Allmänt

Idag skrev jag prov i skolan som gick sådär, hoppas jag får G bara så är jag nöjd, har verkligen inte haft tid att plugga...

När jag kom hem hade Noah 3 prickar på sin kind, jag strök med fingret och fråga; har du fått vattkoppor eller?, med ett litet skratt efteråt... TJI fick jag, när jag skulle ta på Noah nattblöjan såg jag maaaassor av prickar på honom, japp nu har han fått vettkoppor, mammas skrutt, kul jul, jag har praktik nästa vecka och känner inte riktigt att jag vill starta det med att vabba... får lösa det...

Nu ska jag packa ihop kläder för imorrn, för då ska jag jobbisch!

Gunatt/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela