Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ultraljud.

Publicerad 2011-12-11 07:16:18 i Allmänt

Jag förstår inte alls grejen med att betala runt 1000:- för att göra ett 4d ultraljud? Nästan alla som har funderat på det säger att: "Det är skönt att veta att det inte är något fel på barnet". För det första undrar jag hur folk är lämpade dom föräldrar om dom anser att dom inte skulle älska sitt barn om han eller hon hade några skador? Och om det inte finns några fysiska skador, kan jag ju bara informera om att det finns "dolda fel", barnet kan vara apatiskt till exempel. Tänk om en gång till innan ni säger sådana saker! Själv är jag nöjd med att ens kunna få ta med ett litet fotografi i svart-vitt från UL och kunna visa upp, tänk det fanns inte förr! Nåja, idag börjar jag 13:00 och slutar 21:00 på praktiken, det är å sjukt spännande där! Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen slänga in den andra julskinkan för i år! Ha de så bra//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela