Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ny frisyr?

Publicerad 2011-12-20 10:46:25 i Allmänt

Jag klippte mig häromdagen igen, jag valde nu att klippa det lite kortare så jag slipper gå igen om en månad, men det verkar vara delade meningar om frisyren, jag langar upp två bilder så får ni säga vad ni tycker, såklart är det vara frisören som får till det, och jag vet inte om det är snyggt eller ej....

Idag jobbar jag mellan 12:00-19:30, ganska skönt att börja lite senare, men lite synd att jag inte hinner mysa med familjen.. Imorrn kommer E och D på julmys, men deras julklapp är typ spårlöst försvunnen:( synd, så nu är det mission plan B som gäller! Det blir nog bra!!! Ha en skön dag allesammans!!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-12-21 12:39:32

Jag tycker det är fint! Iallafall när du friserar det lite mer liggande som på fotona :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela