Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ni vet va?

Publicerad 2011-12-12 19:43:29 i Allmänt

Idag har min dag varit mosig, man har tankarna helt på något annat. De där tankarna är inge bra, men de lixom finns där, ni förstår vad jag menar va? Dessa tankar har gjort att hjärtat dunkat på lite snabbare emellanåt, som hjärtklappning, för känslan av rädsla och självförsvar krockar lite... Nåväl, imorrn är det luciatåg på dagis och dom ska promt vara ute, vi ska ha med oss paraplyer om det regnar, hoppas dom förstår att det inte håller hehe, Noah och Lucas är ju så fina i sina stjängosse-kläder! Lucas har börjat med att straffa mig, eftersom jag aldrig är hemma just nu, ur hans ögon, så är allt man ska göra "pappa jö-ja", hopp, han till till och med torkade bort sin godnatt puss!! Haha, gullunge! Nu ska jag surfa vidare lite till innan det blir film-dags här hemma! Ha en skön kväll ni!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-12-13 16:13:16

Han menar inget illa. Såklart han älskar dig lika mycket <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela