Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Min morfar...

Publicerad 2011-12-23 21:26:43 i Allmänt

När jag var liten så var jag mycket på sjön med min morbror, och en sak som var bland de bästa jag visste, så var det att få vara på morfars stora segelbåt! Där kunde jag sitta flera timmar och leka, men en sak som jag minns väl, är den gången som jag sov med flytvästen på, jag var nämligen rädd att jag skulle sjunka med båten!

Idag hade min mamma ringt mig lite väl många gånger, jag trodde det var något akut om julklappar, men nej... Min morfar, min fina skojfriska morfar har lämnat oss och är nu på en vacker plats och bara njuter hoppas jag! Du är så saknad morfar, men en dag ses vi igen! Och kom gärna och hälsa på ibland!!

Vila i frid Stig Tocklin!

Kommentarer

Postat av: Bengt C

Publicerad 2012-03-02 14:06:26

Hej Louise.

Jag blev nära vän med din morfar "Stickan"

i Seniornet Tyresö, och fick hans sista mail när han åkte in på sjukhuset på Teneriffa.

Vi hade så trevligt tillsammans så jag saknar honom verkligen, och förstår att det var en underbar morfar...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela