Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mensvärk, värk i knät och lussebullar!

Publicerad 2011-12-07 06:02:10 i Allmänt

Igår shoppade jag min efterlängtade gås-jacka från skjortakuten.se, vilken underbar service dom har där, jag rekommenderar butiken starkt! Jag hade köpt en trillium först, men den kändes inte så tjock, så jag bytte till expedition parka:)

Jag har småvärk i magen min, men det är bara o ta smärtstillande så ska väl de gå över. Igår hade jag även en småbultande känsla i mitt knä, men jag gick upp o tog värktabletter för de så de släppte, överansträngd?

Igår sa Noah på centralen: å lussekatter, då kände jag att jag måste vara en bra mamma som bakar det hemma, så det ska försöka hinnas med på lördag efter praktiken, för på söndag så är jag på praktiken söndag kväll.

Praktiken är riktigt kul, jag stortrivs och utbildningsledaren frågade igår om jag kunde tänkas jobba där och det kan jag verkligen! Dock ska jag söka jobb på en psykiatrisk avdelning på Huddinge, jag har en bedårande vän som jobbar där, jag har nämnt hennes döttrar tidigare som jag bara älskar, världens sötaste bedårande knasigaste barn har hon o hennes J!

Nu har vi inte många julklappar kvar att köpa, skönt! Dock ska jag köpa något speciellt till E som blir mamma snart, å så jag längtar tills jag får se de lilla knytet!
När bebisar kommer så köper alltid alla saker till bebisen, men ingen tänker på mamman, det är ju hon som gjort hela arbetet för tusan:)

Nu är jag snart framme i Karlberg, så ha en skön dag alla ni!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-12-09 10:50:14

Inte måste du baka lussebullar för att vara en bra mamma. Fifan du bakar mer än jag säkert någonsin kommer göra med vårt barn, haha!.

Gulledig inte ska du köpa nåt till mig heller. Vi ska ju på SPA sen när jag klämt ut bebisen. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela