Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

KALLT!

Publicerad 2011-12-10 07:07:17 i Allmänt

Fy bubblan det är kallt ute! Och ensam står jag och väntar på bussen till min praktikplats som är på centrala röntgen på Karolinska i Solna! Nästa vecka är min sista och jag undrar hur jag ska klara mig?! Jag tycker om platsen så sjukt mycket, jag ska minsann söka jobb där. Jag tänkte söka 85% på sjukhuset så jag får mer tid över för min familj, sen ska jag såklart jobba heltid!

Min morfar ligger på sjukhuset på teneriffa och jag önskar så att jag kunde få ta hand om honom, det är lite jobbigt att han inte är här hemma i sverige, och jag hoppas han snart kan komma hem istället!

Nu är det för kallt för att skriva så vi hörs senare!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela