Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Snart julafton!

Publicerad 2010-12-23 04:54:05 i Allmänt

Happ, har legat som ett virrvarr i sängen under natten och vid 0400 gav jag upp.
Är lite ledsen på "csn" då det hela tiden stått en viss summa av utbetalning och nu kom 2000:- mindre.
Men det löser sig alltid, men ändå.
I januari får vi båda bra utbetalning från dom + våra löner, men det är ju nu i juletider man behöver pengarna!

Nu har jag bara 3 julklappar kvar, en varsin till mina kusiner och en till lillebror Robin, jag vet vad jag ska köpa så de går fort.
Dock insåg jag igår att Noah får så mycket mer julklappar än Lucas, men det är svårt att hitta något till Lucas,
fast lite saker har vi ju hittat, eller ganska mycket, dom har ca 8-10 julklappar var här hemma, sen får dom massor
av mormor och morfar o mina syskon så det går ju verkligen ingen nöd på dom!

Igår kramade vi barnens vikarie hejdå för hon ska åka till Thailand och sen slutar hon, hon grät när hon kramade
barnen massor av gånger, så även jag fick en tår, hon är himlans gullig, hoppas hon kommer tillbaka!!

Nu ska jag kolla mailen och skolloggen sen ska jag duscha för att åka lite tidigare till jobbet så jag kanske kan daganteckna lite!

Ha en underbar jul allesammans!!

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela