Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Jullov

Publicerad 2010-12-28 09:02:13 i Allmänt

Japp, när man pluggar så får man lite ledigt, det är härligt!
Fick mitt betyg jag strävade efter i vård och omsorgsarbete, G!
Mitt mål är att bara klara kurserna just nu, vilket inte är svårt.

Igår gjorde vi lite utflykt, vi åkte till mitt jobb för att säga hej och lämna lite papper till min
underbara chef, dock var hon inte där, men barnen fick träffa många av dom som jag jobbar med!
När barnen började bli lite bekväma var det dags att pysa, annars vet jag inte vad som hade ställt till med :D

Imorrn ska jag jobba halvdag, sen ska jag åka till barnens farfar och ha lite minijulafton där,
hittade galet snygga saker till Thea, och Adde ska få en mycket speciell julklapp!

Idag ska vi inte göra så mycket, mest vara hemma och dona, och även göra pannkakor med sylt och grädde
så det blir väl mest ut för att handla, kanske är vi en sväng i parken, vi får se!

Nu ska jag surfa vidare!

Ha en bra dag allesammans!//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela