Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Nu...

Publicerad 2015-01-16 05:51:08 i Allmänt

Jag har haft rejäla svackor i mitt liv, men en dag hade jag en av de tuffaste i mitt liv. Jag blev så sänkt att jag fick feber, orkeslös, ja helt utmattad. 

Alla sagor har inte ett lyckligt slut, men det kan finnas de med bra slut ändå. 
Jag har en sann sådan saga.
Jag och Jesper har tre helt fantastiska, bedårande, älskade pojkar. Deras välmående kommer alltid först, aldrig ska någon annan sättas före barnen. 
Men jag har för en tid sedan fattat ett beslut. Jag vill betona att det är JAG som fattat detta beslut. 
Jag och Jesper ska nu gå skilda vägar, barnen kommer alltid vara länken mellan oss, men ibland vaknar man upp och inser att man måste gå vidare för en rad olika anledningar i livet. Jesper kommer alltid vara den jag har dessa fina barn med och även (ett försök) till att vara en nära vän. 

Jag önskar nu att mitt beslut respekteras och inte ifrågasätts, jag är helt klar med vad jag vill ang. Detta. 
Däremot önskar jag att ALLA är helt opartiska i detta och stöttar oss båda. 

Ha en bra dag och helg alla!

//Lollo




Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2015-01-16 06:50:11

Hej <3
Ja det är svåra stunder och man kan bara hoppas att du kan hitta lugn igen till din stressade själ.
Jag vet att detta är ett svårt beslut och vi andra kan tycka och tänka.
Men du lever ditt liv och jag stöttar dig.
Kram <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela