Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Nattpass!

Publicerad 2015-05-07 04:56:56 i Allmänt

Är nu inne på mitt andra nattpass denna vecka, har ett kvar, sedan ska jag sova! 

Mitt hjärta ska på äventyr mellan lördag och söndag, så ska mysa med hans kids, är sjukt avis på att han ska åka, men superglad för hans skull! Vad han ska göra vill jag inte riktigt skriva om ännu, men det lär bli coolt!


Jag har blivit så observant på precis allt, reagerar på småsaker otroligt starkt, måste de bero på bytet av medicinen. Jag söker hela tiden bekräftelse. Bekräftelse i någon slags form av stolthet, men det kommer väl en dag antar jag...

Nu är de bara jobba på, sedan sååååva!

Ha en skön dag!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela