Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Hejdå bloggen!

Publicerad 2015-05-23 11:29:46 i Allmänt

Jag har beslutat mig för att stänga ner denna blogg helt. Supertråkigt då jag ändå lyckats få upp antalet läsare rejält det senaste året. 

Jag har bloggat för att få ur mig mina tankar jag har, mina känslor, mina funderingar och min vardag, men när det kommer till trakasserier av både mig och C så är det inte värt det. 

Jag kommer så småning om starta upp en ny blogg, men just nu vill jag bara lägga fokus på barnen och C, att dom alla ska må bra. 

/Lollo

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2015-07-31 22:04:03

Du gör både rått och kanske lite fel. Jag förstår dig. Men om man använder bloggen för att skriva av sig (vilket jag också gör) är det viktigt att ha den kvar. De människor som runt er trackar er, jävlas och gud vet vad ...Dom är avundsjuka idioter.... Dom skall ni bara ignorera (lättare sagt en gjort :)). Hoppas du kan finna ro och känna styrkan i dig... kramar Phia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela