Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Nattpass!

Publicerad 2015-05-15 19:18:11 i Allmänt

Har precis åkt från mitt hjärta o hans små änglar, inatt väntar ett nattpass på jobbet. Imorgon när jag går av passet ska jag åka till mina egna älskade barn då det ska vara kalas, sen hem till hjärtat o sova för att på söndag morgon åka till pojkarna igen o vara med Caspian medans stora Noah har sitt kalas, sen blir de till o jobba natt på kvällen där också! 

Det jag nu ska skriva riktar jag till en person som jag vet läser min blogg;
Jag skriver precis vad jag vill i min blogg, HAN har ingenting med min blogg att göra. Jag lever med honom nu och önskar att det respekteras. Jag önskar även att både han och jag blir lämnade ifred. 
Min blogg baseras på MINA tankar, MINA känslor och han har ingenting med vad jag skriver att göra. 

Jag tycker det kan komma sol o värme nu, vill ha kjol o linne, ligga o sola, bara njuta av tillvaron, göra saker med alla sex barn som blir minnesvärda! 

Nu ska jag surfa vidare innan det är dags att gå av das pendel!

Ha en skön kväll!

/L




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela