Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Alltså fyyy!

Publicerad 2015-05-21 06:17:10 i Allmänt

Ja det hände lite saker i helgen som blev psykiskt påfrestande. Att endel ändå fortsätter och vill sabba, påverkar mig även fysiskt. En sa att hen inte var ute efter att få någon att må dåligt, men jag funkar inte så. Nu har det gått så långt att jag blivit påverkad fysiskt. Och jag kan meddela att det ska mycket till för att det ska gå såhär långt. Jag hoppas ni är nöjda med att ni fått mig må såhär, och jag kommer njuta den dagen ni får tillbaka... 


/L

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2015-05-21 18:57:06

Gumman bry dig inte. Försök att se det som om de är avundsjuka eller så. Att man alltid skall träffa på rötägg. Kramar till dig <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela