Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ännu en vecka...

Publicerad 2015-04-19 13:49:26 i Allmänt

...lider mot sitt slut. Sittero tittar på mina stora killar som spelar fotboll. Inser att tiden går för snabbt, Noah snart 8 år och Lucas snart 6, känns som igår då jag satt på BB med Lucas i famnen o längtade hem till hans storebror.

Men aldrig har jag då haft ett mer intensivt halvår som varit nu. Tårar, så mycket tårar, skratt, utveckling, insikter, vänner som försvann, nya som kom och kommer.

Jag har inte alltid gjort bra val i mitt liv, men har lärt mig så mycket av det.

Dock kommer det ta lång tid innan jag kan öppna upp mig helt om hur jag innerst inne mår. Men som nu, när jag har mina älskade pojkar hos mig, glömmer jag allt dåligt för ett tag.

Att jag har en ny kärlek o hans 3 små änglar i mitt liv är heller ingen hemlighet, o jag är så tacksam att jag har honom!

Nu är det snart dags att gå hem o sova en stund innan det är dags att göra sig iordning för ett nattpass!

Ha en skön söndag!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela