Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Halleluja!

Publicerad 2015-05-14 13:05:02 i Allmänt

"Ja, han begärde ingenting,
Och han gav och gav.
Han fick ingenting tillbaks,
Ställde alls inga krav.
O han var gjord för kärlek,
men fick aldrig något igen.
O han tvingades att tänka, 
att det blir nog bättre sen.

Men snarare än han förstod,

Sjung halleluja! Och prisa Gud.
Nu har han hittat någon annan
någon annan än du.
Någon som förstår,
vad han vill ha.
Nu har han hittat någon annan,
och någon annan det är jag.
Sjung halleluja och prisa Gud!

Jag har aldrig trott på änglar,
eller himlen därtill.
Men jag brukar alltid få det,
precis som jag vill.
Men nu verkar det som jag,
skulle misslyckas här, 
för när jag hittat det jag sökte,
då var du redan där.

Men nån måste hört på min bön!

Sjung halleluja! Och prisa Gud.
Nu har han hittat någon annan
någon annan än du.
Någon som förstår,
vad han vill ha.
Nu har han hittat någon annan,
och någon annan det är jag.
Oh sjung halleluja och prisa Gud!

Jag ska lova ge honom allting som han saknar, bara vara där på morron när han vaknar.

Sjung halleluja! Och prisa Gud.
Nu har han hittat någon annan
någon annan än du.
Någon som förstår,
vad hon vill ha.
Nu har han hittat någon annan,
och någon annan det är jag..."❤️

-Orup, "Sjung halleluja (och prisa Gud)"

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela