Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Men jösses!

Publicerad 2015-04-29 09:02:56 i Allmänt

Jag undrar när endel kapar navelsträngen egentligen. Denna tid det tog för 10 minuters "jobb" är bara pinsamt. Att det dessutom hotas, vänds på, anklagas är bara skrattretande, men jag hoppas verkligen en dag att personen i fråga växer upp.

Det är ändå mycket tankar som snurrar, som jag inte gärna skriver här utan håller för mig själv, endel ifrågasättningar, endel funderingar, men jag vet att dessa stormar snart är över, men hoppas bara de går snabbt nu för jag behöver flytet..

Nu börjar min ro komma till mig, o behöver tydligen vila, förkylningen ger sig alltmer tillkänna, jag är sällan sjuk, men vet att kroppen min behöver ladda upp sig.

Idag blir det nog mestadels vila, får se om de blir någon studentskiva för lillebror ikväll då han är sjuk, känns mer som att jag är den som inte kommer orka dock!

Nu väntar duschen snart, lite frukost o sen bara vara!

Ha en skön dag alla!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela