Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Konsten...

Publicerad 2015-01-29 18:15:24 i Allmänt

Konsten att finna sig själv efter beslut man tagit är inte det lättaste. Det är mycket att ta tag i och jag vet inte vilken ände jag ska börja i av alla trådar.. 
Jag vet att jag har vänner jag kan lita på, men vissa saker kräver lite mer än ett lyssnande öra och kommentarer som "det löser sig, det blir bättre".. 

Jag saknar mina pojkar så det gör ont i mig, vill vara i deras vardag varje dag, men det funkar inte just nu. Mina älskade små pojkar. Säger varje gång då jag pratar med dom att jag älskar dom och att dom alltid får ringa mamma. 

Jag har hamnat i ett läge där det är dags för mig att tänka om, att börja om, att komma till insikt med vem jag egentligen är och vill vara...



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela