Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Soppa...

Publicerad 2015-02-14 07:35:33 i Allmänt

Ja jag sitter i en jobbig sits. Delvis har jag orsakat den själv, men jag har gjort vad jag känner att jag behöver och vad som känns bäst för mig. Ja jag har börjat tänka på mig själv. Jag har varit så upptagen med att tänka på alla andras behov och välmående nu att jag för en tid tänker på mig.
 
Jag är så otroligt tacksam för de som stöttar mig och låter mig få prata när jag själv behöver det, utan att tjata på mig..
 
En arbetsintervju på G i alla fall och sedan har jag fått mitt CV vidarebefordrat  till en annan avdelning på Akademiska i Uppsala, de känns som steg i rätt riktning. Sedan ska det ordnas med boende och ett regelbundet umgänge med mina älskade pojkar som jag saknar så. Hade inte Noah gått i skolan hade jag velat vara med dom varje dag.
 
Det ryktas lite om att det kommer hända något, önskar så jag kunde skriva av mig det här, men det går bara inte..
Men jag vet också att i slutänden är jag segraren, och starkare än innan!
 
Nu ska jag strax åka iväg på äventyr, ha en underbar dag allesammans!
 
//L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela