Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Sömnbrist!

Publicerad 2015-02-23 05:19:32 i Allmänt

Jag har inte så jätte svårt att somna på kvällarna, men att få sova en hel natt har jag inte gjort på drygt 2 veckor snart.. Vaknar av diverse anledningar, men de kommer väl sen.. Det får helt enkelt bära eller brista i allt.
 
Idag blir det till att ringa BB för att få till ett möte, så jag ev får jobb där, skulle vara helt underbart, det skulle lätta så mycket om det kom nu. Sen har jag massa annat att ta itu med, men det gör jag i MIN takt, på MINA villkor.
 
Caspian har sovit hos mig inatt, så mysigt, men så orolig han varit, har gett han healing, och han fick även från annat håll, vilket hjälpte, han har inte vela ha mat, men har vaknat till av att jag inte haft en hand på honom.
När han vaknar ska vi ta ett bad, så han får plaska av sig lite, sedan hämtar Jesper honom, kommer såklart sakna min lilla skrutt lika mycket som jag saknar hans bröder, men har fått massa energipåfyllning nu av han så nu orkar jag mer!
 
Denna vecka har mina syskon sportlov, o jag har absolut ingen aning om vad som händer och sker, men det ska nog bli bra!
 
Nu ska jag fortsätta dricka kaffe innan Caspian vaknar och dagen sätter fart!
 
Ha en skön dag alla!
 
//L

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2015-02-23 07:01:11

Hejsan vännen! <3 Det låter toppen om du fick ett det jobbet <3 Helt underbart att du har haft pojken hos dig i natt. Det kommer att ordna sig för dig <3 Kram

Postat av: Phia

Publicerad 2015-02-23 08:31:28

Hej ...
Många kramar till dig hjärta<t <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela