Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Oj!

Publicerad 2015-02-24 18:21:11 i Allmänt

Insåg just att jag hade många läsare, väldans många! Jag kanske ska börja blogga varje dag, är bättre på att skriva av mig än att prata av mig då jag haft svårt hela livet att lita på många.

Idag har jag legat i soffan hela dagen, utslagen.. Haft sån smärta i hälen att när jag går på den så gör de ont i hela benet.. Är de värre imorgon får jag åka till doktorn så får vi se, de börjar nämligen pulsera nu också i hälen...

Har börjat ta en daglig promenad i skogen, men idag fanns inte energin...

Trodde jag var redo för att ta tag i allt, men det blev tvärstopp!

Nu ska jag glo på tv:n igen..

Ha en skön kväll//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela