Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Hjälpen

Publicerad 2015-02-20 04:22:47 i Allmänt

Jag har som många andra mål i livet jag gärna önskar uppnå, vissa mål är lättare att nå än andra. Just nu ligger fokus på att bli av med alla måsten som ligger o trycker på o smyger sig sakta på mig och sedan exploderar i stress. Stressen gör att jag totalt bryter ihop emellanåt. Alla säger "ta det lugnt" men det går helt enkelt inte just nu.

I helgen blir de en kortare resa för att kunna bara få vara o ladda batterierna, vart de bär av är inte helt säkert ännu, men vet att det blir bra att göra denna resa!

Häromdagen hämtade jag mina älskade pojkar på dagis o skola, Lucas blev tårögd när jag kom o jag blev så rörd, älskade barn!

Ja jag har tänkt på mig själv, för jag måste få göra vad jag kan för att få må bra och bli hel igen. Jag fick så elaka kommentarer som: "Du tänker bara på dig själv", "Jag tror inte ens du älskar eller bryr dig om dina barn". Jag vet själv vad jag känner för mina barn, och det vet de som är mina vänner också!
Jag är oerhört trött på att människor anser att jag är dum i huvudet över val jag gör som gynnar mig. Jag har gett så mycket av mig till alla andra, att det är dags att ändra på det.

Många undrar även har hon träffat någon. Ja jag har träffat någon, tyvärr är omständigheterna inte bra att skriva mer än så om de nu. 

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe då jag vaknade 03:03...

Ha en superbra helg alla!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela