Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Pannknack!

Publicerad 2015-04-13 06:01:23 i Allmänt

Jag har ofta huvudvärk, en följd av spänningar men mest för att det finns en som helt suger musten ur mig. Kvällen slutade inte alls som jag tänkt, men bitterheten hos somliga går ut över mig, tas ut på mig, för att det bildas egna tolkningar, tolkningar som inte ens stämmer. Antaganden om det värsta ska alltid finnas där. 

Eftersom jag har den gåvan jag har, vilket är till stor fördel, så vet jag hur detta kommer sluta. Jag vet även vilka jag helt kan lita på nu framöver, vilket känns bra då även den starkaste behöver få gråta ut. 

Vill dock belysa min kärlek i detta, utan honom vid min sida, så hade jag inte ens levt idag. Utan honom så hade jag aldrig återfått energin, jag hade aldrig orkat resa mig igen och kämpa. Tack för att du finns i mitt liv o är där för att stanna i vått o torrt! 

I övrigt idag blir det massor med samtal, för nu är bollen i rullning!

Ha en skön dag!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela