Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Men jaha?!

Publicerad 2015-04-01 19:33:46 i Allmänt

Ganska skönt när jag själv får paletten att trilla ner. När jag inser själv vad som är "felet". Känslan är obeskrivlig men samtidigt helt bekräftande!

Inatt hade jag ett pass på jobbet och är
som vanligt helt slut efter det, trots att jag sovit! Det fick bli en promenad för att få lite luft, men fy så kallt ute!

Har inga mer pass bokade denna vecka, men känner att jag behöver vila, men kommer ett nattpass så tar jag det!

På lördag fyller min yngsta syster 18 år, vad hände??!! Hon va liten nyss ju!
Ska umgås med barnen o familjen på lördag i alla fall för att fira henne, de ska bli mysigt! Lillebror fyller år idag han, även han var så liten nyss!

Nu tänker jag snart lägga mig, har en rensning att göra sedan lär jag va helt tömd på energi!

Ha en skön kväll!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela