Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

En dag...

Publicerad 2015-04-07 06:58:44 i Allmänt

En dag kommer jag berätta om hela min resa jag haft sedan november. Just nu känner jag bara en stor översvämmande känsla av sorg då så många väljer att göra egna tolkningar och värderingar om mig utan att ens ha pratat med mig. 
Det finns knappt en handfull människor som förstår mig, som faktiskt lyssnar på mig. Men jag har nått fram till mina älskade barn, dom vet att jag älskar dom och att jag skulle dö för dom. Faktiskt är det viktigare för mig att nå mitt eget välbefinnande än att stå o förklara för de omkring mig hur jag mår, hur jag känner och vad jag vill med mitt liv. 

Idag ska jag ta tag i en del saker, trots att jag är helt slutkörd sedan ett bråk igår. Så glad att jag har stödet från kärleken, hade annars kollapsat helt igår, men han stärker mig något otroligt.

Annars idag blir det att göra läggningar och lite kanalisering, så sjukt kul när man når fram! 

Ha en skön dag alla!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela