Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Vad svårt!

Publicerad 2014-10-07 06:53:21 i Allmänt

All negativ energi försöker jag stöta bort, och även skriva bara positiva saker, det är inte så lätt! Men jösses vilken skillnad det känns i kroppen att ignorera negativa saker och se de positiva istället, alla borde prova! Ett glas faller pang på golvet, jahapp tänker jag, vilken tur att det inte var något värdefullt som åkte i golvet!

Igår köpte jag och Lucas en limpistol, vi skulle limma stenar, det fick ju sådär,  så den idén la vi åt sidan:)

Idag aka vi plocka pinnar och försöka oss på annan konst, sedan ska vi försöka göra flygande koppar, lite höst och juldekoration! 

Idag ska även en "hobbyskattesedel" skickas in, så gör jag rätt för mig på alla saker jag säljer som jag skapat!

Sugen för flytt till Skåne blir allt större, ett eget hus, lugn och ro i kropp o själ, nya positiva människor! Om jag kunde skullr jag köpa mig ett slott o ta med de som står mig närmast hjärtat så jag slapp ha den ångesttanken!

Nu vaknade lillfis här så det är dags att ta tag i dagen!

Kramar//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela