Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ja, jag är knäpp!

Publicerad 2014-10-29 06:23:22 i Allmänt

God morgon mina vänner!
 
Nu ska jag skriva en sak som jag kan få ångra, men det känns bra att skriva det, så då gör jag det.
 
För en tid sedan hittade jag en grupp på internet, "En sida om och för andligheter". Jag skummade igenom sidan och såg att många bad om att få bli "avlästa". Såklart la jag upp en bild på mig själv. Svaren jag fick var oslagbara och ingen där kunde veta hur jag kände och hur jag mådde. Även beskrivningar av bortgångna som dom omöjligt kunnat koppla till mig stämde till punkt och prickar. Sedan började även jag att läsa av människor jag inte kände, och ALLT jag kände in om dom stämde. Så nu är jag under ständig utveckling och lär mig mer och mer för varje dag om min mediala förmåga. Jag lägger olika kort för andra, mediterar, känner in. Jag har då insett varför jag inte mått bra i alla rum här hemma, detta för att vi haft "besök" av människor som vill ha hjälp. 
 
Mina vänner som säger att dom mår bra, tror inte att jag genomskådar dom, jag ser på en gång om dom inte säger som det är, och märker också om dom vill ha "hjälp" eller inte.
 
Kalla mig knäpp, men jag är fortfarande samma Lollo, jag har bara börjat se mer positivt på saker i mitt liv, och slutat ta in negativa saker, för det mår jag inte bra av.
 
Jag FÖRVÄNTAR mig nu, att ni som läser detta inte bombar mig med frågor, för jag ser inte längre in i framtiden som ni tror, däremot kan jag se vissa händelser, vissa kan jag dela med mig av, andra inte.
 
Nu ska jag fortsätta min morgonkaffe innan dagen börjar!
 
Namaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela