Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Vår son blir (1)7!!

Publicerad 2014-05-08 05:53:14 i Allmänt

Lilla Noah fyller 7 om 6 dagar men han verkar tro att han blir 17. Uppkäftig så det skriker om det och argumenterar om precis ALLT!
"Jag hatar dig, du är en idiot, men för fan, dum i huvudet och jävlar" är standardord här hemma då det kommer till honom. MEN jag har börjat bli hård, då han skärm fått spunk så kan han inte spela på datorn, så varje gång han missköter sig blir det inget tv-spel, och det svider lite för honom.
 
Idag är det regnigt ute vilket det ska vara hela dagen enligt vädret, vilket passar mig bra då det behövs städas!
Jesper är ledig så han kan ta hand om Caspian då jag pysslar.
 
Jag funderar på att göra mig av med vårt hörnskåp i köket då jag vill ha matbordet vid fönstret, men får se om jag kan göra plats för allt som är i och på det på andra ställen i köket.
 
Jag ska även se om D har lust att lägga trall på vår balkong då betonggolvet är tråkigt och äckligt! Sedan måste jag ta itu med blomlådorna, funderar på att köpa plastblommor för jorden skvätter över hela balkongen när det regnar och grannen goes bananaz när jag vill skölja av balkongen, undrar hur hon reagerar då det spöregnar :D
 
Dags att ta hand om barn som vill ha mat..
 
Ha en skön dag//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela