Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Sol och celluliter

Publicerad 2014-05-23 04:35:12 i Allmänt

Ja som rubriken lyder är solen äntligen här och värmer, så himla skönt! Jag startade dagen med en långkjol och linne, men det blev för varmt, tänkte då att jag tar på mig shorts... Av de få jag har så kunde jag knappt stänga dom, alldeles för tajta, bara o "kasta" bort o ordna nya, liksom hela mitt byx/förråd. 

Det känns kul men samtidigt jobbigt, innan jag blev gravid med Caspian vägde jag mellan 44-46 kg, det varierade lite, idag väger jag 52 kg och tänker stanna där! 

Igår träffade jag en av Caspians blivande faddrar Marinela, alltid lika roligt att träffa henne!

Idag bjuder dagen på städning, och ikväll tvättstugan, pojkarna har nämligen fika imorgon för de allra närmsta då de fyllt år! Det som känns skönt detta år är inte att dom ser fram emot eventuella presenter, utan att det kommer folk hit och fikar, vilket känns skönt!
Utöver det är det såklart Loppis i parken, hinner gå på den en sväng på FM i alla fall, Jesper börjar först jobba på EM!

Nu ska jag fortsätta på min scarf innan alla barn vaknar!

Ha en skön helg!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela