Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Söndag!

Publicerad 2014-03-02 12:54:38 i Allmänt

I fredags gick jag in i vecka 36, och han har borrat ner huvudet så pass långt att BM "gav" han två veckor, alltså att han kommer ut inom två veckor.. Han räknas inte längre som ett prematurbarn om han skulle komma nu, och han trycker på pass att det känns som att gå med en basketboll mellan benen haha!

Just nu är jag påväg och ska hämta mina pojkar på flygplatsen då de varit hos sin farmor sedan i onsdags, det har varit tomt men skönt! 

Från och med imorgon jobbar jag inte längre på avdelningen, det känns skönh att slippa "dra ner arbetet" bland mina kollegor, samtidigt kommer det kännas konstigt, och när jag blir mammaledig kommer jag få abstinensbesvär så jag ska försöka jobba lite extra ändå, nån kväll eller så, det finns ju pump och flaska!

Nu ska det åkas tvärbana!

Ha en skön söndag allesammans!/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela