Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Smått orolig!

Publicerad 2014-03-08 16:47:00 i Allmänt

Då Lucas låg i magen så var de jobbigt den sista månaden drygt då jag fick våldsamma attacker av smärta i sidan av ryggen. Jag åkte in och ut på sjukhus 5-6 ggr innan dom kunde förstå vad felet var. Jag kräktes upp allt jag åt och drack, alvedon hjälpte inte så jag fick "voltaren" suppar. Det visade sig sist vara så att Lucas sparkade på urinblåsan så urinet åkte tillbaka till njurarna... Jag är småöm nu på samma ställe, men vet inte om det är Musklerna eller om samma sak håller på att hända igen :( 

Pojkarna är hos mormor och morfar över natten i alla fall, vilket känns skönt om något skulle hända, själv ska jag nu traska iväg o köpa muffins och saft, jag jag blivit helt beroende av citron/lime saft så det är inte klokt haha!

Ha en skön lördag alla /L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela