Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Övervägande...

Publicerad 2014-03-06 18:51:46 i Allmänt

Så måste det bli! Om lilleman bestämmer sig för att komma på natten så kommer jag åka och föda själv, detta för våra andra två pojkars bästa! Att släpa upp dom mitt i natten o traska iväg finns inte för oss, speciellt inte då deras förlossningar gått så snabbt.. Usch, det gör ont i mig att tänka så, men samtidigt vill jag det bästa för min familj! 

Idag har två slemproppar släppt så jag är lite orolig att det är nära nu, men jag har klarat detta förr så de ska gå bra denna gång också! Bara jesper hinner hem då han som ikväll då spelar schack på söder... 

Nu ska jag fortsätta virka min filt/påse till lilleman i väntan på att barnen ska somna!

Ha en skön kväll! //Lollo

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-03-08 16:59:48

Meeen jag ska ju vara med.......

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela