Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Hemska fredag!

Publicerad 2014-03-15 03:57:27 i Allmänt

Dagen började med att jag vaknade vid ungefär denna tid, runt 04:00, jag drack kaffe o pulade som vanligt. Jag begav mig till jobbet och fick ta en sväng med maskinen då dammet flödade :) 
Strax innan lunch fick jag hiskligt ont i både mage och vänster sida av ryggen, så pass ont att jag gick hem. In i en varm dusch och sedan blev jag sängliggandes resten av dagen.. Jesper kom hem o hämtade pojkarna och vi avvaktade med smärtan, skulle den bli värre eller inte börja tona ner sig så skulle jag åka in till förlossningen. Sent på kvällen hade den nästan försvunniy helt och nu när jag vaknade är den borta, men jag vet om att den kan komma tillbaka. 

"Urinreflux" finns det något som heter och detta innebär att urinet åker tillbaka till njuren, vilket orsakar plågsamma smärtor, kräkningar och 0 i mat och dryckes intag. Jag vet även också om att om det skulle gå så långt så kommer jag bli igångsatt, både skönt och skrämmande...

Just nu bara vräker regnet ner, trist, hade tänkt lite park annars med pojkarna, men det verkar bli en innedag idag...

Nu ska jag fortsätta vidare på min påse till bebisen som jag virkar!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela