Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ännu mer tankar...

Publicerad 2014-03-20 04:45:09 i Allmänt

Jag har varit vaken sedan 03:15 ca, bara legat o snurrat fram o tillbaka, vakna dyngsur av svett, mjölk som rinner så de var bara gå upp o ta på "sov-bh" som jag ska ha på nätterna. 

Nu sitter jag o dricker kaffe och virkar, men virkandet nystas upp hela tiden för jag vet inte vad jag ska virka.. 

Största besvikelsen idag skulle bli att det är fullt hela dagen på förlossningen att jag inte kan komma, eller att det skulle sluta med snitt, jag vet att jag tjatar! 

Lucas har längtat efter denna dag, för nu är det äntligen hans tur att bli storebror, Noah verkar stolt, för han vet att han blir störst igen! Han har bestämt sig för att han ska hjälpa till med bebisen; ge han nappen om han är ledsen, ge mig tvättlappar, klappa...

Jag hoppas pojkarna inte är allt för oroliga idag och inatt, och jag hoppas lilleman är ute senast ikväll så dom kan vara lediga imorgon och komma o mysa med oss!! 

Ha en skön dag!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela