Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Sova...

Publicerad 2014-12-13 04:47:29 i Allmänt

Vad är det? Vaknade av en Cassi som tumlade runt, direkt blev jag någelunda pigg haha, kl. 04:00 på morgonen!!

Idag ska det flyttas till större lägenhet vilket gör att pojkarna får ett varsit rum! Dom är så glada över detta, Lyckan som uppstår! Jag minns själv när jag fick eget rum :)

Ja, jag kraschade ihop totalt för några veckor sedan. Matt, trött, ledsen, ville inte finnas, men samtidigt inte dö. Mycket bubblande inom mig då, att jag gått in i väggen tidigare är inget jag döljer, jag skäms heller inte för det.

På måndag har jag tid hos läkaren, ska begära att han kollar om jag fått struma!
Ska sedan ta itu med Caspians mage för nu börjar det spöka lite för mycket hos honom, gråt, kräkningar.. Magsjuk är han inte för han kräks bara emellanåt...

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe!

Ha en underbar helg alla!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela