Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Bekymmer...

Publicerad 2014-04-02 04:38:47 i Allmänt

Caspian hade för drygt en vecka sedan gått ner ca 1 kg, så det var bara hem och ge ännu mer ersättning i samband med amningen. Igår bröt jag nästan ihop då Jesper tog honom på kvällen och jag skulle lägga mig efter amningen, men han var inte mätt, hur ska jag kunna tillfredställa hans matbegär om de jag har inte räcker och hur ofta han än får snutta så händer ju inget :(

Sedan inatt kom Lucas in och Jesper sa: drick mer vatten Lucas du är så varm, jag tempade och han har feber, stackars mammas kille! 

O så är jag så trött hela tiden, det tar inte många sekunder att langa fram mat till Caspian o vi båda somnar om igen, men jag sover o sover o är tröttare än någonsin!

Sedan har vi ju det här med att svettas på natten, jag vaknar, dyngsur, allt blir kallt, täcket är blött, kudden är blöt, så jag sover på en handduk i hopp om stt slippa byta lakan var och varannan dag... Inatt testade jag att sova med ett tunnare täcke vilket inte alls hjäpte...

Nåväl, nu ska jag fortsätta på ett par tofflor jag lovat att göra!

Ha en skön onsdag allesammans!

//L

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2014-04-02 05:44:27

Lilla gumman, Han somnar ju vid ditt bröst ..... det är ju bara att du startarom. Var tredje timme men att han skall äta längre tid. Försöka få att han håller sig vaken (ingen lätt sak för en liten kille på ett par veckor.

Din trött het har med din frustration att göra tror jag. Massa kramar till dig, Du är en duktig tjej och kommer att klara detta galant.

Svettningen är väl hormonellt ... stakars dig massa saker och jobbiga.
Kram på dig vännen.

Med massa kärlek till di från mig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela