Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Bajspåsk!

Publicerad 2014-04-27 06:35:55 i Allmänt

En vecka har gått o tiden går förbaskat fort! Under påsken var vi på hemmaplan och mös med familj och vänner, vi hann även med ett besök hos svärfar för lunch/middag. 

På påskafton hade barnen äggjakt i parken, dom skulle hitta 3 ägg var för att sedan belönas med att få sina godisägg, dom hade så roligt och jag tycker det är så kul med kreativa människor som anordnade detta! Vi grillade korv och fikade, det blev en heldag i solen! 

Tyvärr fick jag "skit" för att jag inte bjudit in fler människor, men när man knappt träffar vissa människor så tänker man inte på sånt. Sedan ligger all min fokus på pojkarna. Jag har nog att tänka på, men när jag nästan dagligen träffar vissa människor och dom frågar vad mina planer är så står dörren öppen att säga; åh! Vilken tid? Kan man haka på? Eller jag kommer med!

Sen fungerar jag så att när jag frågar om
folk vill hänga/umgås och konstant får ett "Nej" så backar jag undan och slutar fråga, och det tycker inte jag är något konstigt, eller?

Nåväl, idag ska jag till jobbet en sväng för att säga hej, pojkarna får lov att handla födelsedagspresent till pojkarnas "bonuskusin" som vi sedan ska på kalas hos under eftermiddagen. Sedan blir det nog parkhäng då vädret ska vara ännu varmare idag! Både jag och Noah har fått färg i ansiktet och Lucas, han börjar få fräknar, så sött!!

Ha en skön söndag//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela