Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ilska

Publicerad 2013-11-14 05:47:33 i Allmänt

Jag är emellanåt fruktansvärt förbannad på mycket saker, vissa saker säger jag ifrån, andra kräks jag bara ut hos Jesper. Jag fick en kommentar igår "Du är modig", den kommentaren värmde mig så mycket, det kommer jag leva på länge! 

Jag väntar på två ursäkter, från mina "bästa vänner", men dom har uppenbarligen inte fattat, vissa saker måste man ju banka in i folks huvuden!

Nåväl, nog om det! Snart är det första advent o vad jag längtar!! Jag vill julpyssla, julpynta, julbaka, ha snö, yra bland julklappahandlarna, bygga en julstad med pojkarna!

Även möblera om här, men det går inte riktigt haha! Funderar dock på att skapa en "mys och läs hörna" inne hos pojkarna, får se vad jag hittar på:)

Idag skall det rensas och städas, försöker tappert sälja av saker som är i bra skick men för små för pojkarna, men det går ju sådär! 

Nåväl, nu ska jag surfa vidare, ha en skön dag!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela